Чек-ліст директора школи, як підготуватися до навчання в карантин
Дата: 20.08.2020 09:47
Кількість переглядів: 14
Керівнику закладу освіти треба забезпечити такі заходи:
- підготувати приміщення й території закладу до початку навчального року відповідно до умов протипожежної безпеки, охорони праці та санітарно-гігієнічних умов, а також до забезпечення протиепідемічних заходів;
- визначити й затвердити тимчасовий порядок організації освітнього процесу в період карантину;
- забезпечити технологічно очне, а за потреби – змішане або дистанційне навчання;
- проінформувати всіх учасників освітнього процесу про особливості освітнього
процесу під час карантину; - організувати індивідуальну підтримку дітей з ООП та дітей із вразливих груп;
- налагодити постійне підвищення кваліфікації вчителів;
- визначити кількість учнів, які можуть одночасно перебувати в усіх наявних приміщеннях і на території закладу із забезпеченням соціальної дистанції; в разі потреби – ухвалити рішення про поділ учнів на групи для очного навчання за порядком, запровадження позмінного навчання або навчання певних класів за порядком по днях;
- запровадити щоденник температури учня, до якого вписуються під контролем батьків показники ранкового вимірювання температури. За можливості, запровадити вимірювання температури біля входу до школи;
- вибір найбільш оптимальної форми організації освітнього процесу з урахуванням епідемічної ситуації, специфіки закладу та наповнюваності школи і класів (можна використати цю таблицю);
- для ухвалення рішення щодо необхідності впровадження змішаного навчання можна користуватися моделями взаємодії з цієї таблиці;
- розробити єдині алгоритми роботи, підходи, зрозумілі для всіх учасників освітнього процесу, та чітко інформувати про них;
- вибрати платформи і програми для організації дистанційного навчання, провести необхідні тренінги для вчителів;
- забезпечити ефективну комунікацію з батьками;
- роз’яснити учасникам освітнього процесу необхідність дотримання академічної доброчесності під час дистанційного навчання;
- організувати підвищення кваліфікації вчителів щодо: цифрової грамотності, організації дистанційного і змішаного навчання, методики розроблення дистанційного курсу; створення освітніх електронних ресурсів тощо. Навчання може бути в межах підвищення кваліфікації як в інститутах післядипломної педосвіти, так і в інших суб’єктів підвищення кваліфікації.
Джерело: “Нова українська школа” https://nus.org.ua/articles/chek-list-dlya-vlady-j-dyrektora-shkoly-yak-pidgotuvatysya-do-navchannya-v-karantyn/?fbclid=IwAR0vPPht_BnKIbwtfbDvXHlUl48j9EYxeVgqdTx4DCW5807TG8lSShL1XCo